maandag 18 februari 2008

ik blog, dus ik.......

Maandagmorgen, een klein waterig zonnetje komt door op deze koude februari ochtend. De mogelijkheden zijn legio, maar toch maak ik een blog aan!?

Waarom uberhaupt? Zijn het die tien verloren jaren sinds 1997 toen ik als aanstormend 'talent' de wereld wilde veroveren. Is het de onzin die tegenwoordig overal te vinden is? Of wil ik blij geven van mijn bestaan. Is deze blog mijn steen die ik moet verleggen in de rivier die het leven heet? Heb ik een ontzettende drang om de wereld te veranderen.

Gatver wat een cliches, voor je het weet ga ik nog iemand quoten. Iemand zoals Fidel;
Condemn me, it does not matter: history will absolve me.

Het lijkt me niet, maar toch.....

In ieder geval zal ik proberen mijn kijken op de wereld hier neer te kwakken. Mijn Psychologe zei dat dit wel een helende werking zou kunnen hebben.

Enfin, kijk rond, lees mee en zie maar. Het maakt niks uit, want de geschiedenis zal mij gelijk geven. Of jullie!?

toedels

Geen opmerkingen: