maandag 18 februari 2008

I Don't like monday's


gehoord in een kroeg,

A: weet jij de betekenis van I don't like monday's
B: Nee, ik word er wel zo vrolijk van. Lekker deuntje. Ik heb zelf ook zo hekel aan maandagen! Ik kan me er wel in vinden.
A: nooit naar de tekst geluisterd?
B: Nee, waarom. Als er een lekker deuntje onderzit vind ik het al snel goed. Maar vertel eens, waar gaat het dan over?
A: Over een zogenaamde 'American spree killer'
B: Wat is dat, een bij?
A: Nee een serie moordenaar!
B: owh.


The telex machine is kept so clean

As it types to a waiting world.

And mother feels so shocked,

Father's world is rocked,

And their thoughts turn to Their own little girl.

Sweet 16 ain't so peachy keen,

No, it ain't so neat to admit defeat.

They can see no reasons

'Cause there are no reasons

What reason do you need to be shown?


Tell me why?

I don't like Mondays.

Tell me why?

I don't like Mondays.

Tell me why?

I don't like Mondays.

I want to shoot

The whole day down.

Geen opmerkingen: