vrijdag 5 december 2008

Chocolade letter blues


Twee weken heb ik gezocht. Twee weken lang kon ik ze niet vinden. Goed, ik heb niet elke seconde en onder elke steen gezocht. Het was geen queste voor de heilige graal. De normale plekken heb ik afgelopen. De kruidenier die op de kleintjes blijft letten, de Hollandse eenheidsprijzen winkel en verscheidene andere bekende adressen.

Ze waren er wel. Maar niet de juiste letters die ik wilde. De A was bijvoorbeeld in overvloed te vinden, ook de B, de C, en de Q, X, Y en Z. Bij navraag waren alle andere letters uitverkocht. Blijkbaar had ik ergens begin November mijn gewilde letters moeten reserveren.

Nu op pakjes avond heb ik mijn geliefde mogen verblijden met de begin letter van haar beroep. Dat is toch niet romantisch. Daarom heb ik op pakjesavond de blues, de Chocolade letter blues!

Geen opmerkingen: