donderdag 4 september 2008

Brandend verlangen

De bar nog nat
Van verschraald bier
Vermengd met vergeten pinda's
Bijna zijn we zat


Schaduwen komen voorbij
Stemmen versmelten
Met achtergrond muziek
Als stemmingsmakerij


Ik zie dat je naar me lacht
Met brandend verlangen
Omdat je weet
Dat het niet mag


Muziek speelt nog steeds zacht
Bijna onhoorbaar
Hier in dat café
Aan de rand van de nacht

Eigenlijk wil ik je hier
Waar iedereen het kan zien
Wat ik met je wil
Met jou wat vertier

Je filter voelt zo zacht
We treden naar buiten
Ik neem je in me mond
Hier buiten in de nacht


Ik neem een trek
Het verlangen verdwijnt
Mijn barkruk roept weer
Want de kou slaat me op me bek


Nog een hijs buiten
De rook verdwijnt in het donker
Achteloos gooi ik je weg
Terwijl de deuren achter me sluiten

Geen opmerkingen: