woensdag 25 februari 2009

Etenstijd conversatie


Situatie schets;

ergens een huishouden in den Nederlanden. Zo rond etenstijd.
B is de beller, G is degene die gebeld word.

B: Goedenavond Meneer, U spreekt met Anja van XL Alarm systemen. Komt het uit dat ik nu u bel?
G: Dat hangt er vanaf waarom u belt?
B: Nou Meneer, het draait om het volgende. U bent uitgekozen om een gratis Alarmsysteem uit te proberen.
G: Hm, ik win geen 10000 Euro’s?
B: Nee Meneer, een gratis alarm systeem. Ten minste als u tussen de 28 en 82 jaar oud bent. Bent u dat?
G: Nou, ik ben 31. Maar waarom juist tussen die twee leeftijd. Mag iemand van 26 geen …….
B: Dat heeft het systeem bepaald. Ik ben alleen de boodschapper. Heeft u een Alarmsysteem?
G: Ja!
B:
Mag ik vragen wat voor een?
G: Ja hoor, een AK 47 met drie volle magazijnen!
B: Dat systeem ken ik niet Meneer, welke leverancier?
G: Zuster, zuster! De stemmen, de stemmen zijn er weer! Die in mijn hoofd. Ze zijn terug en schreeuwen!
B: Meneer?
G: Zuster, laat ze ophouden! Ze doen zo pijn! Zuster………
B: Meneer, bent u daar nog?
G: Zuster……………(stilte)
B: Meneer, ik kan bij dezen aannemen dat u geen interesse heeft? Prettige avond nog.

Geen opmerkingen: