zondag 20 december 2009

Hallo Kopenhagen, hier Leiden....


Goede voornemens? Hoezo, iedereen weet dat de helft van de mensen die met oud en nieuw goede voornemens maakt, er zich in April al niet meer aan houd.

Hallo Kopenhagen, hier ligt ongeveer 10 cm sneeuw! Het zou toch warmer worden. Leiden zou verzwolgen worden door de Noordzee omdat de noordpool zou smelten! Op dit moment worden we verzwolgen door sneeuw!

De temperatuur zou stijgen Kopenhagen! Het zou tropisch worden maar ondertussen vriest het hier al 4 dagen. Er is zelfs sprake van sneeuwstormen. Het lijkt meer op Siberie dan een land rond de evenaar.

Hallo Kopenhagen! Ik snap het niet meer? Word het nu warmer, of kouder. Kunnen jullie me dat nu vertellen. Is de klimaat verandering een Hoax, of overdreven. Is co2 niet schadelijk voor de ozonlaag. Hallo Kopenhagen, ik weet het niet meer! Jullie ook niet zo te zien?

Wees eens duidelijk. Ik wil weten waar we aan toe zijn. Moet ik blijven investeren in anti-vries of in mini paraplu's voor cocktails? Hallo Kopenhagen, hier Leiden. We zijn ingesneeuwd. Wat nu?

Geen opmerkingen: